26 April 2011

! Tag for me from u & Tag from me for u !

Assalamualaikum ,
First of all, thanx MEKNA coz kau dah tag aku.. heee! Ponat eden nak jawab satu2 soalan nie kan.. ahax! Moh layannn...!


A) 5 nama kawan kawan selalu panggil.

i. fara
ii. pat
iii. putri
iv. far *bak kate mekna, far far away.. haha!*
v. farmoch *tak memasal femes name FB aku kan*



B) 5 tarikh yang terpenting dalam hidup.

i. My b.o.d
ii. My family b.o.d
iii. My friends b.o.d
iv. pemergian nenda Zaharah - 25 / 12 / 09 *Al-Fatihah*
v. takde dah.. jangan nak lebih2 laa..



C) 5 Benda telah diselesaikan semalam.

i. basuh pakaian & shawl kesygn
ii. hang out w gadis2 kesygn b4 mereka berangkat balik ke KL
iii. gi kdai mamak minum ptg bersama cik temah & cik peah
iv. makan egg tart smpai kembang pp
v. on9 pai ceroh!



D) 5 Cara untuk bahagia / happy.

i. memekakkan telinga dengan music
ii. makan coklat puas2
iii. layan kepala hotak kawan2 yg gilerrr nak mampos!
iv. sayangi orang yang tersayang kowt??? *cettt! jiwang! suckkss!*
v. happy kan orang disekeliling kite



E) 5 Hadiah yang aku nak !

i. walkman from Atok ku tersayang.. hehe! *boley dapat tak agak2 tokk??*
ii. a car from ayahanda
iii. nak HTC fown bley??
iv. bak Hi-Fi system! so dat, aku bley riuhkan bilik aku nie.. haha!
v. ntah.. tu jew kowt.. cuba korang wat suprise untuk aku.. hadiah jugak tuh.. kan3?? hahaha



F) 5 hobi kegemaran.

i. baca novel Cecelia Ahern!
ii. on9
iii. maen badminton dengan si kenikku
iv. tidoo
v. layan movie & lagu



G) 5 tempat yang ingin untuk bercuti.

i. Auckland *Meet my kazie!*
ii. mana-mana pulau
iii. bukit tinggi again
iv. kawasan kampung yang ade sawah bagai
v. Singapore!



H) 5 minuman kegemaran.

i. Milo ais
ii. Nescafe Mocha
iii. Twister
iv. Air suam
v. Apple Juice



I) 5 benda yang selalu jumpa dalam bilik.

i. Lappy Kesayangan
ii. Mr.Ted
iii. Baju yang bersepah-sepah *mengalahkan bilik abang aku*
iv. Meja study
v. Katil *landing time*



J) 5 warna pakaian kegemaran.

i. RED!!!
ii. biru
iii. purple
iv. yellow
v. hitam



K) 5 band kegemaran.

i. Couple
ii. Pesawat
iii. The Lipstick
iv. MUH
v. McFly
*actually tak terlist kowt fav band aku!hahaha!*



L) 5 orang yang digemari.

i. Moyang 
ii. Bonda 
iii. Ayahanda 
iv. Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad
v. Yuna!!



M) 5 Tempat / aktiviti selalu buat.

i. Megamall *Movie time!*
ii. ECM *Makan-makan*
iii. Polisas *tempat aku tuntut ilmu*
iv. Pejabat ASPA *Kacau bonda aku kerja*
v. H-43 *tempat untuk segala-galanya!*



N) 5 orang yang paling disayangi.

i. ALLAH S.W.T
ii. Rasullullah S.A.W
iii. Family
iv. orang tersayang *adekah??? ahax!*
v. Gegadis / Sahabat



0) 5 sebab jawab kaji selidik ni.

i. Sebab aku d tag
ii. layan coz bosan
iii. menambahkan aku punye post
iv. sebab malas nak fikir buat ayat untuk post aku yg tergendala!
v. sebab malam nie malam layan blog kowt



P) Lastly , Tag 5 orang !

i. Gail
ii. Sheril
iii. Shee
iv. Bell


Fuhhh!! Finally, habis pown menjawab segala persoalan nie kan.. Puas aku perah otak nie haa.. Mengalahkan soalan final jew.. hahaha! Nway, thanx for d tag babe.. Now is ur turn *d person dat have been tag* untuk menjawab persoalan yang memerlukan jawapan.. huhu! K laa, aku dah siap.. Aku nak layan movie plakk.. Adiosaaa! ;)

+LIKE kalau suka :) COMMENT kalau lagi suka :D+